Přeskočit na hlavní obsah

Úprava fakturačních údajů a kontaktů

Chcete upravit fakturační údaje/kontakty v Delivro? Návod vás provede kontrolou a žádostí o úpravu přes zákaznickou podporu.

Aleš Kylar avatar
Autor: Aleš Kylar
Aktualizováno před více než 6 měsíci

Krok 1: Přístup do nastavení účtu

Po přihlášení do aplikace Delivro se v pravém horním rohu obrazovky nachází ikonka avatara (malý symbol uživatele). Klikněte na tuto ikonku. Tím se dostanete přímo do nastavení vašeho účtu.


Krok 2: Kontrola firemních údajů

V nastavení účtu se nachází záložka „Firemní údaje“. Klikněte na ni. Zde uvidíte veškeré informace o vaší společnosti, které jsou u nás registrovány:

  • Název firmy

  • Fakturační adresa

  • IČO

  • DIČ (pokud je relevantní)

  • EORI číslo (pokud je relevantní)

  • Kontaktní e-mail pro zasílání faktur

  • Kontaktní telefon

Doporučujeme si pečlivě zkontrolovat všechny uvedené informace a ujistit se, že jsou správné a aktuální.


Krok 3: Požadavek na aktualizaci údajů

Pokud zjistíte, že některá z informací nesedí nebo potřebuje aktualizaci, je nutné kontaktovat naši zákaznickou podporu. Můžete tak učinit prostřednictvím online chatu přímo v aplikaci nebo odesláním e-mailu na naši podporu. Náš tým se postará o ověření a provedení požadovaných změn.

V současné době není možné tyto firemní a fakturační údaje aktualizovat přímo ve vašem účtu. Tento proces podléhá kontrole z naší strany, abychom zajistili správnost a přesnost všech informací.

Dostali jste odpověď na svou otázku?