Přeskočit na hlavní obsah

Změna fakturační adresy

Změna fakturační adresy je možná pouze přes zákaznickou podporu.

Aleš Kylar avatar
Autor: Aleš Kylar
Aktualizováno před více než 6 měsíci

Chcete změnit svou fakturační adresu nebo jste zjistili chybu v aktuálních údajích? V Delivro klademe důraz na aktuálnost a pravdivost dat, proto je proces změny fakturační adresy pod naší kontrolou.


Proč nelze měnit fakturační adresu svépomocí?

V současné době není možné provádět změny fakturační adresy přímo ve vašem uživatelském rozhraní. Tato politika nám umožňuje zajistit, že všechny fakturační údaje jsou ověřené, správné a v souladu s platnými předpisy. Někdo z našeho týmu musí vždy ověřit požadovanou změnu, aby byla zachována přesnost a bezpečnost vašich údajů.


Jak zkontrolovat aktuální fakturační údaje?

Abyste měli přehled o tom, jaké fakturační údaje aktuálně evidujeme, můžete si je snadno zkontrolovat v nastavení vašeho účtu:

  1. Přihlaste se do aplikace Delivro.

  2. V pravém horním rohu obrazovky klikněte na ikonku avatara.

  3. Z rozbalovacího menu zvolte „Nastavení“.

  4. V nastavení se přesunete na záložku „Firemní údaje“.

Zde uvidíte přehled všech fakturačních údajů vaší společnosti, včetně kontaktního e-mailu pro zasílání faktur a telefonního čísla.


Jak požádat o změnu fakturační adresy?

Pokud potřebujete změnit jakýkoli údaj na vaší fakturační adrese (například jste změnili sídlo firmy nebo jste našli chybu), je nutné kontaktovat naši zákaznickou podporu.

Můžete nás kontaktovat:

  • Prostřednictvím chatu přímo v aplikaci.

  • E-mailem na naši podporu.

Náš tým vám obratem pomůže s aktualizací a zajistí, aby vaše fakturační údaje byly co nejdříve správně nastaveny.

Dostali jste odpověď na svou otázku?