Přeskočit na hlavní obsah

Hlavní přehled: Funkce dashboardu

Hlavní přehled je centrálním místem pro správu a sledování všech vašich zásilek.

Aleš Kylar avatar
Autor: Aleš Kylar
Aktualizováno před více než 6 měsíci

Co všechno najdete v Hlavním přehledu?

Na první pohled uvidíte přehledný seznam všech vytvořených zásilek s klíčovými informacemi:

  • Logo dopravce: Ihned poznáte, u kterého dopravce byla zásilka vytvořena.

  • Sledovací číslo: Unikátní číslo pro sledování pohybu zásilky.

  • Typ zásilky: Informace, zda se jedná o exportní nebo importní zásilku.

  • Adresa příjemce: Firma, město a země doručení.

  • Reference zásilky: Vaše interní referenční číslo.

  • Celková cena dopravy: Celková cena za přepravu.

  • Status zásilky: Aktuální stav, např. „Zrušená“, „Zásilka vytvořena“, „V přepravě“.

  • Předpokládané datum doručení / Datum doručení: Odhadovaný nebo skutečný den doručení.


Tlačítko „Opakovat“

Vedle každé zásilky naleznete tlačítko „Opakovat“. To vám umožní rychle a jednoduše vytvořit novou zásilku se stejnou konfigurací dopravce a služby. Všechny ostatní údaje zásilky (jako jsou odesílatel, příjemce, rozměry a další detaily) můžete podle potřeby upravit, což šetří váš čas při opakovaném zasílání.


Detailní informace o zásilce

Pro zobrazení podrobnějších informací o konkrétní zásilce na ni stačí kliknout. Na pravé straně obrazovky se otevře detailní okno s několika záložkami:

  • Detaily: Tato záložka poskytuje komplexní přehled o zásilce, včetně:

    • Detailnější adresy vyzvednutí a doručení

    • Datum vyzvednutí a doručení

    • Fakturační adresa

    • Referenční číslo

    • Zvolený dopravce a služba

    • Informace o připojištění a jeho doplatku

    • Celková cena

    • A další relevantní údaje.

  • Dokumenty: Zde si můžete znovu stáhnout přepravní štítky a v případě celních zásilek i celní faktury.

  • Obsah zásilky: V této sekci uvidíte podrobnosti o balících, jako jsou jejich rozměry a počet. Pokud se jedná o celní zásilku, naleznete zde i informace o produktech (název, počet kusů, váha, hodnota produktu, měna faktury atd.).

  • Historie: Zde můžete sledovat všechny skeny a aktuální status zásilky v reálném čase. Uvidíte, zda je zásilka na depu, v přepravě, nebo zda nastal nějaký problém. Pro ještě podrobnější sledování se můžete prokliknout přímo na web dopravce.

  • Správa: V této poslední záložce máte možnost zrušit zásilku, pokud to její aktuální status dovoluje.

Díky tomuto přehlednému dashboardu máte neustálý přehled o všech vašich zásilkách a možnost je efektivně spravovat.

Dostali jste odpověď na svou otázku?