Přeskočit na hlavní obsah

Přidání nové adresy

V aplikaci máte k dispozici dvě možnosti, jak přidávat a spravovat adresy pro vyzvedávání a doručování zásilek.

Aleš Kylar avatar
Autor: Aleš Kylar
Aktualizováno před více než 6 měsíci

Možnost 1: Přidání adresy během vytváření zásilky

Nejrychlejší způsob, jak přidat novou adresu, je přímo v procesu vytváření zásilky, konkrétně v Kroku 3.

  • Vyzvedávací adresa: Zde můžete změnit stávající vyzvedávací adresu nebo přidat novou.

  • Doručovací adresa: Při zadávání doručovací adresy máte možnost ji ihned uložit do svého adresáře. To znamená, že při příštím zasílání na stejnou adresu ji již nemusíte vyplňovat ručně, ale jednoduše ji vyberete ze seznamu.


Možnost 2: Správa adres v sekci „Adresy“

Kdykoli po přihlášení do vašeho účtu můžete spravovat všechny vaše adresy v záložce Adresy, kterou naleznete v horním menu aplikace.

V této sekci můžete:

  • Přidat novou adresu vyzvednutí: Zadáte detaily nové adresy, ze které chcete v budoucnu zásilky odesílat.

  • Přidat novou adresu doručení: Zadáte detaily nové adresy, kam chcete v budoucnu zásilky doručovat.

Dostali jste odpověď na svou otázku?