Přeskočit na hlavní obsah

Nastavení výchozí vyzvedávací adresy

Nastavení výchozí adresy pro vyzvednutí výrazně zrychluje proces vytváření nových zásilek.

Aleš Kylar avatar
Autor: Aleš Kylar
Aktualizováno před více než 6 měsíci

Krok 1: Přejděte do sekce „Adresy“

Po přihlášení do aplikace Delivro se v horní části obrazovky nachází záložka Adresy. Klikněte na ni.


Krok 2: Vyberte požadovanou adresu

V seznamu vašich uložených adres vyzvednutí klikněte na tu, kterou chcete nastavit jako výchozí. Otevře se vám detailní formulář s údaji o dané adrese.


Krok 3: Nastavte adresu jako výchozí

Pokud vybraná adresa ještě není nastavena jako výchozí, uvidíte v dolní části formuláře, vlevo od tlačítek „Upravit adresu“ a „Smazat adresu“, tlačítko „Nastavit výchozí adresu“.

Klikněte na toto tlačítko.


Výsledek

Gratulujeme! Tato adresa je nyní nastavena jako vaše výchozí adresa pro vyzvednutí. To znamená, že při každém vytváření nové zásilky se tato adresa automaticky předvyplní jako adresa, ze které má být zásilka vyzvednuta.


Jak změnit výchozí adresu

Pokud se rozhodnete změnit výchozí adresu pro vyzvednutí, jednoduše se vraťte do sekce „Adresy“ a postupujte stejným způsobem: vyberte jinou adresu ze seznamu a klikněte na tlačítko „Nastavit výchozí adresu“.

Dostali jste odpověď na svou otázku?