Přeskočit na hlavní obsah

Krok 3: Adresa vyzvednutí a doručení

Zadejte a spravujte adresy pro vyzvednutí i doručení vaší zásilky.

Aleš Kylar avatar
Autor: Aleš Kylar
Aktualizováno před více než 6 měsíci

V Kroku 3 se zaměříme na specifikaci adres – jak adresy, odkud má být zásilka vyzvednuta, tak adresy, kam má být doručena.

Adresa pro vyzvednutí

Zde se definuje místo, kam kurýr přijede vyzvednout vaši zásilku. Standardně je zde předvyplněna vaše fakturační adresa. Adresu pro vyzvednutí lze snadno změnit.

  • Změna adresy vyzvednutí: Pokud potřebujete zásilku vyzvednout z jiné adresy, než je vaše výchozí, můžete ji zde změnit.

V sekci „Adresy“ (viz další články) si pak můžete nastavit i jinou výchozí adresu.

  • Úprava kontaktu pro vyzvednutí: Máte možnost upravit kontaktní údaje přímo pro tuto konkrétní zásilku. To je užitečné v několika situacích:

    • Změna názvu firmy: Pokud posíláte zásilku jménem jiné firmy (např. dropshipping a nechcete, aby byl na štítku uveden název vaší firmy), můžete zde změnit název firmy.

    • Aktualizace kontaktní osoby: Můžete změnit jméno, příjmení, e-mail a telefonní číslo kontaktní osoby pro vyzvednutí. To je vhodné, pokud se například na vašem skladu změnila zodpovědná osoba.


Fakturační adresa

Tato sekce zobrazuje fakturační adresu, na kterou bude vystavena faktura za tuto zásilku.

Důležité: Fakturační adresu není možné měnit přímo v tomto kroku. Pro jakékoli změny nebo aktualizace fakturačních údajů je nutné kontaktovat naši zákaznickou podporu (e-mailem nebo přes chat). Děláme to tak, abychom zajistili aktuálnost a pravdivost vašich fakturačních dat.


Adresa pro doručení

Zde specifikujete, kam má být zásilka doručena.

  • Výběr z uložených adres: Pokud již máte doručovací adresy pro danou zemi uložené ve svém adresáři, můžete je jednoduše vybrat z rozbalovacího menu.

  • Zadání nové adresy: Pokud zadáváte novou doručovací adresu, systém vás vyzve k vyplnění následujících údajů:

    • Typ příjemce: Zvolte, zda se jedná o Soukromou osobu nebo Společnost.

    • Firma (Pokud zvolíte „Společnost“, objeví se dodatečné pole pro zadání názvu firmy.)

    • Jméno a příjmení

    • E-mail (nepovinný)

    • Kontaktní telefon (povinný údaj vyžadovaný dopravci)

    • Ulice a číslo domu

    • Poštovní směrovací číslo

    • Město

Adresu si můžete uložit do svého adresáře pro budoucí použití. Stačí kliknout na tlačítko „Uložit“, pojmenovat si ji a příště ji již nebudete muset zadávat ručně.

Jakmile jsou všechny adresní údaje správně vyplněny a zkontrolovány, klikněte na tlačítko „Pokračovat“ pro přechod do dalšího kroku, kde budete specifikovat detaily zásilky.

Dostali jste odpověď na svou otázku?