Bohužel, jakmile je zásilka v systému Delivro vytvořena a štítky jsou vygenerovány, údaje zásilky z naší strany již není možné měnit. Informace na přepravním štítku jsou závazné a systémové údaje nelze aktualizovat.
Co dělat v případě chyby?
Existují dvě hlavní situace a pro každou z nich doporučujeme jiný postup:
Zásilka je stále u vás (ještě nebyla vyzvednuta dopravcem):
Pokud zjistíte chybu v údajích a zásilka je stále ve vaší dispozici, nejlepším a nejbezpečnějším řešením je zásilku zrušit a vytvořit novou. Za zrušenou zásilku vám nebude nic účtováno a máte jistotu, že nová zásilka bude obsahovat správné a aktuální údaje.
Zásilka už byla předána dopravci a je na cestě:
Pokud jste zjistili chybu v údajích (např. špatnou doručovací adresu, chybný kontakt nebo telefonní číslo) a zásilka už byla předána dopravci, my sami bohužel změnu provést nemůžeme.
Je nutné nás kontaktovat co nejdříve! Pokud tak učiníte včas, můžeme se pokusit o změnu prostřednictvím zákaznické podpory daného dopravce. Většina dopravců tyto možnosti interně má, ale úspěšnost a rychlost změny silně závisí na aktuálním stavu přepravy zásilky:
Větší pravděpodobnost úspěchu: Pokud je zásilka teprve na cestě na první depo nebo byla právě vyzvednuta.
Nižší pravděpodobnost úspěchu: Pokud už je zásilka v cílové destinaci na lokálním depu a je připravena k doručení.
Upozornění: Změny přes zákaznickou podporu dopravce nejsou okamžité. Zahrnují komunikaci mezi námi, podporou dopravce a lokálním depem, což může způsobit zpoždění. Nemáme tyto procesy ve svých rukou a můžeme pouze doufat, že se změna podaří úspěšně provést.
Náš tip: Pokud zjistíte jakoukoli chybu po vytvoření zásilky, řešte to s námi co nejdříve! Okamžitě budeme situaci eskalovat na dopravce a uděláme maximum pro to, abychom vám vyšli vstříc a pomohli zajistit doručení zásilky na správné místo a správné osobě.
